madeleinespangberg

Jag är sur

Kategori:

Är så förbaskat sur just nu, fick ju in papprena till akassan förra veckan och idag fick jag veta att de kan ta minst en månad innan dem tagit ett beslut. Det innebär att om mina arbetsgivare varit lite snabbare och inte gjort fel så jävla många gånger så hade jag alltså haft pengarna lite tidigare än i början av Juni. Så tack så mycket för att ni fördröjde min akassa.... Får jag beslutet i slutet av Maj kommer pengarna i början av Juni, ja det var ju verkligen vad jag hade hoppats på, tre månader från det att jag blev arbetslös skall jag alltså få mina pengar.. Ja nu förstår ni varför jag är sur, men som sagt vill man ha något gjort får man göra de själv och nästa gång skall jag stå med brinnande tändstickor i arslet på dem så det går undan, sen skall jag godkänna så att det blev rätt :) Man lär sig av sina misstag!!
 
Kommer berätta om axlar och rygg passet imorgon, är inte på humör för det just nu. Men det var grymt och jag ökade hantelrodden med hela 4kg. Var så nöjd när jag kunde gå från silviga hantlar till dem med svart på, STOLT är jag :)
 
Vi blev klara med ettan idag och sen gjorde jag jätte fina naglar på mamma och även fina på mig själv. Dock är jag ju alltid lite missnöjd med det jag gör. Allt måste ju vara perfekt om man är perfektionist ;P
 
Men nu skall jag ta vovvarna och gå ut en tur innan vi skall blunda, imorgon blir de något möte på arbetsförmedlingen!
 
PussPusss
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: