madeleinespangberg

Jag bara jag och lite mer jag!

Kategori:

Är man arbetslös får man också leva som en så imorgon skall jag börja leva som en arbetslös. Vilket egentligen är perfekt, eftersom jag endast skall äta kyckling, lite sås, ris och sallad. Så menyn blir tråkig, men det skall den ju vara nu när jag kör mitt sista race inför sommaren. Jag kommer inte bjuda någon på någon mat, utan jag kommer vara egoist för jag är arbetslös:)
 
Det skall sparas pengar, inte köpas onödiga saker. Inga onödiga kläder som jag är duktig att lägga pengar på. Jag skall spara till min Ipad. Jag skall spara till träningsbyxorna som jag skall köpa när jag gått ner till mitt andra delmål, som jag är 3,2kg ifrån. Mitt första delmål var att komma under 60 och det har jag klarat, så nu sätter vi fart mot nästa och mot mina camo byxor!
 
Denna veckan har jag också satt upp veckomål, det innebär att jag skall packa upp sakerna som skall vara i förrådet, nämligensängkläder och handdukar. Jag skall även packa upp mina kläder som ligger i källaren, hinner jag skall jag även gå på andra påsar i källaren, så som jackor, träningskläder och ridkläder. På min veckolista stod det även att jag skulle packa upp toalettsakerna, vilket jag redan gjorde idag. 
 
Denna veckan kommer det inte bli någon veckans utmaning, jag skall satsa stenhårt på mina balansövningar på bollen och återkommer med veckans utmaning nästa vecka. Men ni får inte glömma månadens utmaning, som jag går på igen så fort min rygg tillåter. Skall testa lite ikväll och se om jag fixar det:)
 
Men nu blir det en dusch och tvätta mitt sketna hår!!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: