madeleinespangberg

Lydnadskurs

Kategori:

Idag var det lydnad för mig och min lilla Shandy. Som väntat vad Shandy rätt trött, så hon var lite seg. Men annars gjorde hon det mesta kanon, om man bortser från att hon var seg och i sin egna värld. Men jag är nöjd ändå, hon är ju ändå mitt hjärta<3
 
Till kvällsmat blev de en mangosmootie och fluffig chokladmousse, jätte gott var det. Trots min kvällsmat blev det för få kalorier idag. Helt sjukt för ett halv år sedan räknade jag dessa kalorier och ville ha dem så få som möjligt. Då var det jobbigt att hålla sig på 1000-1200kcal det man trodde var rätt. Nu när jag behöver och skall äta mer så går de inte, försöker få i mig 1700-1800kcal per dag idag har jag fått i mig 1100... BAJS säger jag om det. Hoppas på en bättre dag imorgon istället!
 
Nu skall jag ta mina bästaste vovvar och krypa i säng, men först lite tradera surfande. Idag köpte jag två hurtta halsband för 61:-/st, ett till Ric och ett till Nonis :) Glad jag blev när jag lyckades vinna båda, så snygga kommer våra italienare bli :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: