madeleinespangberg

Man vet inte vad man har fören man har förlorat det.

Kategori:

Ja som rubriken säger, man vet inte vad man har fören man förlorat det. Men om vissa saker känner jag annorlunda, då kom jag på ett nytt ordspråk. Man vet inte hur illa det var fören det är borta!
 
Så känner jag lite idag när jag funderar över livet, vad glad jag är att vissa vägar slutade där dem slutade. För det kommer alltis nya vägar, och dessa vägar är faktiskt mycket bättre just nu. Även om jag inte är super nöjd med mitt liv just nu så är jag ändå väldigt nöjd med mina val i livet. Valen som jag gjorde i vintras, har påverkar mig väldigt positivt och jag ser på livet på ett helt annat sätt. Och när nya dörrar stängs öppnas tusen åter! När vänner går så kommer det nya, nya som kanske faktiskt består. Så det är bara att ge sig fan på att ställa det där lilla sista som man är missnöjd med till rätta, så nu när ryggen fungerar skall jag äntligen få börja träna ordentligt. Jobb delen kan jag inte göra så mycket åt bara forsätta att söka :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: