madeleinespangberg

Måndagmorgon

Kategori:

Godmorgon mina gullegrisar, har ni sovit gott? Här har jag sovit sisådär, drömmer ofta första natten utan Billy efter vi spenderat helgen ihop. Lite jobbigt är det faktiskt, sen när man vaknar har man inte en aning om det är sant eller om det bara var en dröm. Imorse var jag nästan gråtfärdig!
 
Jag började min morgon med en skogspromenad med hundarna, Jennifer och Taxen. Gick orraholmsrundan, var lite ruggigt väder ute, inte varmt, inte kallt, något mellanting ;) Efter promenaden gick jag hem till mamma och tog en kopp te innan det var dags att vända hemåt och äta frukost och dricka min första proteindrink. Nu skall jag snart till gymmet och testa mitt nya magpass som jag gjorde igår, så imorogn vill jag ha världens träningsvärk i magen, JA TACK! 
 
Idag skall jag inte göra så mycket, bestämt mig för att söka lite jobb och senare i eftermiddag skall jag åka till hundklubben och vara instruktör assistent, för alla valparna, inte nog med det så är det agility idag, så sjukt kul. Det är ju det jag kan bäst, hade jag inte älskat det så mycket så hade jag nog bett om att få vara assistent där i sommar. Men agility är ju det jag vill köra med mina vovvar ju!!!
 
Kommer i ett senare inlääg berätta om hur det gick på hundklubben igår på bevakningen när vi körde krypa och hitta spår :)
 
Men nu gymmet!! Dessa träningsbyxor är jag SJUUUUK sugen på att beställa.. Erkänna snygga :D
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: