madeleinespangberg

Min dag!

Kategori:

Idag har jag och älsklingen varit ute och fart och haft det jätte mysigt. Vi böjrade vår tur med att styra mot kungsbacka och en loppis där Billy skulle kolla på ett bord. Det visade sig vara nytt så det fick följa med oss hem. Påvägen mot frölunda torg gjorde vi en avstickare till Freeport i kungsbacka. Där kikade vi i lite heminredningsbutiker och satt ute och käkade glass i solen. En av butikerna vi var inne i hade fullt med different design saker, fatta att jag var i himlen!! Så enormt mysigt! Efter detta styrde vi mot frölunda torg, där gick vi omkring en stund. Kollade i lite affärer, köpte de jag skulle ha på mm sports. Sen tänkte vi äta på Jensens men denna gången tröttnade vi. Det som är tråkigt med Jensens är att de alltid tar så enormt lång tid. Förra gången fick vi sitta och vänta sammanlagt en timma innan vi hade vår mat på bordet. Hur hungrig hann man inte bli då? Dessutom var maten kall den gången, jätte kul verkligen. Ändå gick vi tillbaka en gång till men när vi väntat i 15 min säger en servitris till oss att hon kommer snart. Men när fem minuter till hade gått så gav vi faktiskt upp och gick därifrån. Är man hungrig så vill man inte vänta, eller vänta är väl okej. Men då skall även servitriserna slita häcken av sig och inte bara lalla runt som alla gjorde både igår och förra gången. Nej detta är inte okej, så nu har jag skrivit ett långt mejl och skall faktiskt klaga. Iaf så slutade de med ett nuggetsmål, plussmeny och massa bea dip på BK istället och avslutade med en efterrätt, så på 30 min hade vi nu till och med hunnit äta;) Vi kom hem och beslöt oss för att gå upp på ett berg som ligger i en liten skog en bit från Billy. Där kan hundarna springa lösa och leka av sig ordentligt och det är ju skönt :)
 
Så nu är vi nyduschade allihopa och skall snart äta kvällsmat. Kycklingspett och ris, gottinamnam!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: