madeleinespangberg

Min Söndag

Kategori:

Gokväll på er alla underbara läsare!
 
Har ni haft en bra Söndag?
 
Min har varit klockren, hunnit med både det ena och det andra. Började dagen med tipspormenad, vann två chokladkakor, får bli nästa helgs godis tror jag. Sen var de hem och hoppa i hundklubbkläderna, åka dit köra planering på bevakningen. Efter det åkte vi hem och älskingen drog till atletgymmet med Tobbe medans jag åkte till sportlife, sen möttes vi hemma för att klippa hans hår, käka mat och sen begav han sig mot Mölndal samtidigt som jag begav mig ut på en lång promenad. 
 
Nu sitter jag här och är as laddad för en ny vecka med massa träning, massa jobbsökande och förhoppningsvis posetiv respons på något jobb.. Sitter och är överladdad till MAX :D
 
Men nu skall jag kissa vovvarna och borsta tänderna, upp sex imorgon, tvätta kläder, morgonpromenad och sen möte på skolan. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: