madeleinespangberg

Morgoninlägg

Kategori:

Godmorgon alla min änglar:) Har ni sovit gott? Jag har sovit sjukt skönt, och det var mysigt att vakna och känna att ryggen faktiskt går åt rätt håll. Idag har jag redan varit ute på min morgonpromenad, blev en kort än idag, var sjukt hungrig, så gick endast 40 minuter. Men jag har även varit hos kaninerna och gett dem mat, vatten och rena burar. Det gillade dem. 
 
Nu kollar jag på desperate housewifes och har precis mumsat i mig min frukost. Som jag skrev igår så älskar jag frukost. Så idag blev det crunch, yoghurt, kiwi och en halv banan. Gottinamnam. Imorgon skall jag upp såpass tidigt så frukosten kommer inte alls vara god imorgon. Men det är strunt samma idag ju :P
 
Snart blir det gymmet och senare blir det en promenad med Jennifer. Ikväll blir det hundklubben igen, först eftersök och sen skall vi köra lite agility, det kommer min plutt skrutt gilla :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: