madeleinespangberg

Morgonpromenad

Kategori:

Godmorgon på er därute. jag har precis varit ute på min morgonpromenad och ätit furkost. Skall snart köra mina morgonövningar på balansbollen. Sen är då funderingen, vilken ände av lägenheten skall jag börja med? Tror de blir garderoben. Skall försöka få klart så mycket som möjligt idag, skall även ringa lillebror och se om han vill hjälpa mig ;) 
 
Har bestämt mig för att så fort ryggen tillåter skall jag börja jogga, så sele till Shandy samt ett jogginkoppel, både från hurtta. Så jag kan ha med mitt hjärta på mina turer, frågan är bara skall man ha y eller en vanlig sele? Blir troligen en y-sele. 
 
Jag vet att jag inte skulle köpa något onödigt, men jag tycker det är fel att jogga i halsband. När vi joggar så vill jag harr hon skall ha rätt stöd och inte ha ett koppel som hänger runt halsen. Dessutom vill jag att hon skall se de som ett jobb och då måste hon ha ett arbetsredskap :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: