madeleinespangberg

Onsdag den 24/4-2013

Kategori:

Godmorgon på er alla goodingar!
 
Idag när klockan ringde vid 6.45 ställde jag om den och sov en timma till. Första gången på länge som jag faktiskt är trött vid den tiden. Så ingen morgonpromenad idag inte, sitter nu och dricker del1 av frukosten, del2 blir efter städandet. Fixar inte att äta såhär med en gång när jag vaknat. 
 
Snart skall jag gå över och börja färdigställa lägenheten mitt emot. Så sjukt att de kunde ta så lång tid, men de blev tyvärr så nr jag var skadad. Men de känns skönt att bli av med den snart, då skall de bara packas upp jackor, kanske skall ta de steget idag med:)? Eftersom de inte är någon hundklubb ikväll så skulle jag ju faktiskt kunna ägna tiden åt något annat :)  Annars idag så blir de gymmet en sväng, tänkte köra ben, men har fortfarande sjuk träningsvärk i benen så det får bli rygg och axlar istället :) 
 
(: Men nu är dags att rulla igång dagen :) 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: