madeleinespangberg

Promenad tarmen

Kategori:

Idag har varit en riktigt slappis dag. Jag gick en tur till mamma redan innan klockan var 9 imorse. Vi käkade frukost och sen var jag fast. Jag spenderade all tid hos min mor idag, gick inte hemåt förren vid 14. Då tänkte jag att jag gick till kaninerna samtidigt. Så jag tog Shandy, Cordy och gick en liten omväg över vreta till kaninerna. Idag var det inget kul att gå, har extremt ont i mina höfter :'(
 
Väl hemma började jag damma och när jag skulle damsuga inser jag att min dammsugare är kass. Så mamma tog med sin hit. Men jag orkar verkligen inte köpa en ny så får titta vad som kan vara för fel på den så jag kan använda den en gång i veckan ett tag framöver till iaf. Annars kanske nån snäll gullunge därute kan ge mig en, önskar mig en sånn här :)
 
 
 
Nu har älskligen kommit, så jag skall pussa lite på honom:)
Pussspusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: