madeleinespangberg

Ta bort det som gör dig illa

Kategori:

Jag har inte levt i många år, men en sak har jag lärt mig här i livet. Om det är någon som gör dig till eller något, ge dig av med det ögona böj. Skit i alla andra och var den mest själviska personen du kan vara. Jag har genom mitt än korta liv, insett att folk som gör dig illa aldrig kommer bli bra för dig. Även om de kanske tros vara en bra vän så är männsikan ond om den gör dig illa. Därför vill jag att alla skall tänka över, mår jag bra som jag har det? Är det någon som jag faktiskt mår dåligt eller känner mig pressad av när vi umgås. Tänk om, du kommer tacka dig själv i slutet. Jag har suttit där och jag har gett mig av med det och nu mår jag bättre än någonsin :)
 
Så kort och gott, det som gör dig bra behåller du resten kan du kasta bort!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: