madeleinespangberg

Tankar

Kategori:

Idag är en sådann dag då tankarna går omkring uppe i huvudet på högvarv. Wroomwroom säger det. Allt bara snurrar, ovettiga som vettiga saker. Snälla sluta, orkar inte fundera mer. 
 
Idag har vi gått tipspromenad, efter det så gick vi upp till skoghälla så hundarna fick leka av sig en del. Nu sitter jag i min soffa, ryggen var sjukt bra imorse men har blivit sämre. Varför? På tisdag måste de var bra med all skit så jag får gå och träna. Nu vill jag gymma!! Men man skall lyssna på sin kropp, men nu får min kropp sluta tala emot mig. 
 
Det andra som snurrar i mitt huvud har med jobb att göra, jag vill så gärna ha ett jobb. Så less på att gå hemma, ändå har jag bara gått hemma i en månad. Hur gör man för att få ett jobb???
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: