madeleinespangberg

Tisdag

Kategori:

Godmorogn på er!
 
Här ligger jag med världens träningsvärk i både rumpa, mage och lår. Så förjävla skönt är det va, iaf så länge jag ligger ner. Nu skall jag snart ut och gå min morgonpromenad, sen blir det en stor frukost innan det blir en tur till gymmet. Efter gymmet skall jag och mamma städa klart min etta så jag kan bli av med den. Skadade ju mig lite i fel läge, känner jag. Men dessutom så är det ingen som står och väntar heller så Börjesson bryr sig inte så mycket. 
 
Ikväll blir det hundklubben och lydnand med Shandy, sen efter de skall jag vila framför the following. Skall kolla lillemans öga så fort han vaknat till liv annars kanske jag får klämma in ett veterinär besök under dagen med. Men jag hoppas på att vi skall slippa det. 
 
Idag var vikten helt sjukt grym, känns som att detta kan bli en bra vecka trots allt :D har ingen bild att ge er idag så tänkte visa ett par skor som jag fick mig ett gott skratt åt häromdagen. Dem är så sjukt söta och går att köpa på hm;D
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: