madeleinespangberg

Tisdag

Kategori:

Hej på er! Hur mår ni därute i solskenet, så sjukt underbart väder:)
Jag började min morgon med en promenad, sen åt jag frukost och efter det fiixade jag mina naglar, igen. Dem växer verkligen som ogärs. Kasst, men sant, så det är bara att fixa när det behövs. Än så länge har jag endast lagt på en rosa gel så kanske får se om jag gör något mer annars är dem väldigt neutrala och fina just nu. 
 
Lite efter ett mötte jag lilebror och vi tog alla vovvarna + buttan och gick till ängen och lekte:) Nu sover alla vovvsingarna super duper gott. Jag har precis fått mat i magen så jag kan slappa lite nu innan pappa hämtar mig om en stund för att köpa kanin foder:) 
 
Idag tvättar även duktiga jag kläder, skall försöka ta tag i lite jobbig göra sedan, vilket innebär att börja packa upp mina saker i källaren. Har flera ikea påsar och annat som skall in i hyllor i lägenheten. Inte nog med det skall jag även skriva ner vad som behövs göras i den gammla lägenheten innan vi är klara med den. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: