madeleinespangberg

Torsdag=dålig dag!

Kategori:

Hello!!
 
Sorry för att ni inte hört av mig idag.. Har varit en sjukt jobbig dag både för phsyket och för flåset. Min dag började med att jag gick upp vid fem sen skulle jag åka med tåget 7.41. Men så blev det inte tyvärr, så ingen träff med jobb coachen. Men vi skulle ta de nästa vecka. Kom hem till mor fick i mig lite frukost. Sen mådde jag bra nog för att ta ett gympass med Emmis. Axlar och ovandelen ryggen körde vi idag, känndes as nice. Gött tryck :D 
 
Sen hem och åka med mamma ut med Lena. Under tiden bestämmde jag mig för att försöka åka till Billy ändå. Så vid 14 tog jag tåget mot Mölndal:) 
 
Väl framme slappade jag och hundarna i soffan i flera timmar. Götttmooos!!!! Nu lagar älsklingen mat och jag set fortfarande på tv:) senare skall ni få läsa om mitt hundklubbsbesök igår!
 
Pusssss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: