madeleinespangberg

Vägning

Kategori:

Som vanlig varje fredag så är det vägning. Jag skrev ju igår att jag inte räknade förra veckans vikt då jag var så svullen i ryggen. Det var första gången på ett halvår som jag inte räknade en vikt. Så jag tyckte faktiskt det var okej. 
 
Idag var det iaf tid för ny vägning, med tanke på förra veckans vikt, och fortfarande en svullen rygg så är jag nöjd med dagens resultat. För två veckor sedan vägde jag 59,5 och denna veckan låg vågen på 59,7. Det är alltså 0,2kg mer men som jag skrev är ryggen fortfarande vatten fylld och spänd. Så jag tror jag väger lite mindre ändå :) Nu skall jag ju ner ett antal kg till innan jag är nöjd med min sommarform. Mitt mål är 55, det är alltså 4,7kg kvar. Så nu är det bara att lägga in en högre växel.. Om jag nu kan få bli frisk så jag kan få träna och göra det jag älskar mest :)
 
h

Kommentarer


Kommentera inlägget här: