madeleinespangberg

Valborg

Kategori:

Godmorgon på er!
 
Sorry att ni inte fick något inlägg igår men jag var upptagen hela dagen och när jag kom hem däcka jag i sängen med en gång. Helt slut var jag. Började min morgon med en promenad, sen skulle jag på möte på samuels skola. Efter det kände jag att de var lika gärna bra och ta ett pass på gymmet så armar och bröst fick slita som fan, sjuk skönt var det. Sen drog jag hem käkade, duschade och sen kom Åsa så fixade jag hennes naglar. Sen var det vila i max 40 minuter innan jag drog ner till gymmet igen för att köra cardio. Blev 20minuter på crosstrainern, snabbt slängde jag i mig en bars för att sedan dra in i salen och dansa zumba i en timma. Förstår ni varför jag dog när jag kom hem? Under dagen tvättade jag även massa kläder. Det kommer jag även fortsätta med idag!
 
Skulle ut på morgonpromenad idag tänkte jag men vi kom ca 500 meter innan himlen öppnade sig, så vi vände och gick hem. Precis ätit en god frukost och skall bara ligga och slappa tills de är gymtime. Ikväll blir det lydnad, kommer nog inte köra så mycket, då jag har fruktansvärt ont i min jävla ischias nerv. Samt att jag vill testa en sak med min lilla Pandiss. Efter lydnaden var det tal om parken, men jag känner verkligen inte för det och slutar de inte regna eller torkar upp så går jag fan inte dit. Betala 150:- för att bli pisseblöt, hahah tror inte det. Kan bli pisseblöt helt gratis på en promenad! Sen får jag ju inte bli för trött, för imorgon är det gym som vanligt som gäller. Så som sagt just nu känner jag inte för det, men får se om väder gudarna, kroppen och tröttheten ändras.. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: