madeleinespangberg

Veckans utmaning

Kategori:

Hur går det för er med veckans utmaning som var 20 minuter plankan?

Själv har jag precis avklarat mina andra 5 minuter. Samt lite andra magövningar som jag gör för att stabilicera min jävla kropp så jag slipper ha ont i ryggen :)
 
Idag har jag gått lite mer än en mil, jävlar va vi promenerat idag igen. Men både jag och vovvarna trivs underbar i den underbara vårsolen. Men vad skall man göra när man inte får gymma, måste ju röra mig på något sätt. Snart vill jag att smärtan i ryggen skall släppa, vill gymma!! Saknar det sjukt mycket och jag hatar att inte kunna gå dit och maxa mina vikter så som jag vill ha det!! 
 
Nu börjar snart Sofias änglar, får se om jag skall äta något mer idag. Tror inte de, isf kanske lite vattenmelon och en kopp tee. Imorgon är det vägning igen, vägde mig ju inte förra veckan, eller jo det gjorde jag men vägde jätte mycket eftersom min rygg var såpass uppsvullen, så vägde jag ju bara vatten typ ;) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: