madeleinespangberg

Veckans/månandens utmaning

Kategori:

Hur gick det för er igår, gick ni något av era 300 minuter? Gjorde ni era 55 knäböj?

Idag var jag uppe med tuppen, gick min morgonpromenad på 60 minuter så nu är 120 minuter av mina 300 avklarade :) Sedan gick jag till gymmet och körde trx övningar, helkropps pass på gymmet alltså och så 30 min cardio. 
 
Nu har jag duschat och skall snart åka mot ikea! Skall bli en super rolig dag, mamma, samuel, jonas och Nina åker med :D 
 
På lydnanden igår gick det helt okej, Shandy var lite slö så fick kämpa med att hålla hennes motivation på topp. Men hon är enromt duktig min tös, vi måste fortfarande öva jätte mycket på sitt, ligg och stå. Hon kan ju detta men endast när jag står intill, det är svårare för henne när jag står framför. Så det är bara att träna träna träna!!!
 
Nu skall jag skressa vidare, pusspusss!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: