madeleinespangberg

Body Shop

Kategori:

Fram till jul tänkte jag recensera alla saker jag får från body shop men till en början tänkte jag recensera lite produkter som jag har här hemma och även då dagens gåva i min advents kalender. Tänkte börja med en av mina första köp från body shop. Det var väl efter denna varan som jag föll så pladask för denna affär.
 
____________________________________________________________________________________________
ALL-IN-ONE BB CREAM
 
Detta är en bb cream vilket är det ända jag använder nu för tiden. Bye bye fondation. Denna lägger sig riktigt fint i ansiktet och man känner sig fin men ändå inte sminkad av ett tjockt lager. Utan tunt tunt ligger de så fint i ansiktet hela dagen. 
 
____________________________________________________________________________________________
ALL-IN-ONE FACE BASE
 
Nästa prudokt var en sak som jag köpte igår, detta är ett puder och imorse när jag la på det så blev jag så förvånad. Det var verkligen det bästa pudret jag någonsin använt. Jag blev så impad hur fint pudret la sig i ansiktet. Jag hade först på mig dagkräm, lät den torka in och sen la jag på pudret och de blev jätte fint. Riktigt nöjd!!
 
____________________________________________________________________________________________
CLEANSING OIL
 
Nästa är då dagens produkt. Det är en camomile silky cleansing oil. En ansikt tvätt, som gjorde ansiktet jätte lent under och efter tvätt. Kommer verkligen fortsätta tvätta mig med denna två gånger per dag. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: