madeleinespangberg

Borås

Kategori:

Idag var jag en säll kompis och körde Moa till lasarettet så nu sitter jag och väntar på att hon skall bli klar.
 
Idag var ingen bra morgon, miin mage är konstat hungrig redan klämt i mig två mellan mål samt frukost. Och dessutom är jag väldigt lätt retad. Sånna här dagar är bedrövliga, visst alla har väl dåliga dagar men har ni dem 5/7 dagar i veckan? sen tror folk att de är så jävla lätt att bara gå hemma, tror att man skal orka med jobbet när man fått vila i några veckor. Men jag har inte fått vila för jag mår fortfarande lika dant, stundvis värre än någonsin. Men jag har en ny ide skall se om läkaren kan ringa upp mig i vekan så jag får prata med henne om det. Får hoppas att det kan hjälpa mig. Så jag kan komma från min bott till min topp!!! 
 
Ikväll blir det rygg pch biceps på gymmet om energin tillåter, för just nu mår inte min kropp bra alls. Känns somnag har träningsvärk i vajre muskel även om jag vet att träningsvärken egentligen bara sitter i rumpa och låren. Så är det konstant värk i resten av kroppen med:(
 
Såhär sov mina hundar imorse:) sååå söta<3
 
 
Sen kan man ju inte göra annat än att älska Chicago med sin stil alltså;) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: