madeleinespangberg

Dröm

Kategori:

Skall man aldrig sluta drömma?
Varför skall man ha drömmar?
Kommer dem någonsin bli samma?
 
Ibland huvudet bara bubblar av tankar. Ett tag så visste jag så mycket vad jag ville. Men jag hittar ingen väg dit. Vilket håll jag än tar så verkar det vara fel väg och jag får vända och börja om. Hur många olika vägar kan det finnas innan man hittar den rätta? Jag försöker och försöker men jag lyckas inte. Jag vill inte ge upp, jag är verkligen ingen som ger upp. Men som sagt jag har svårt att hitta den rätta vägen att gå för att slutdestinationen skall bli som jag vill. 
 
Men gott folk, fortsätt att drömma, det skall jag göra. För på något sätt måste jag hitta min väg att gå. För jag är så jävla grym så jag vet att jag kommer att fixa det!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: