madeleinespangberg

Godeftermiddag

Kategori: Vardagen

Har inte blivit så mycket uppdaterat här så tänkte uppdatera lite vad som hänt:)

Vi har ju julklapps utdelning med pappa på juldagen. Fick massor av roligt, bästa från pappa var nike free run skorna<3 och bästa av mamma va min adventskalender!! Den kommer jag ha i fortsättningen också:)) 

Detta är alla mina julklappar:


Sen fick jag även en stekpanna från älaklingen:))

Idag har vi varit i Borås och kikat lite på mellandags rean men det var mest jobbigt med allt folk så jag tröttbade rätr fort! Orkade varken med hm eller gina:/ men så är det, samtalsteraputen sa att jag kunde känna av social fobi och när det blev så mycket folk så tyckte jag det blev för mycket!! Men fick handlat lite på body shop, fick köpt en tvålkopp på indiska. 

Nu skall jag och Shandy snart ut och en gå promenad! Känner att jag behöver det:)) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: