madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori: Vardagen

Hoppas ni hade en lika bra dag som mig igår!! Den innehöll mycket familjemys roliga lekar och massor av fina paket!! Tänkte fota allt jag fick sen:) 

Idag började jag och Billy med ett pass på gymmet, vi körde armar samt att jag la till lite baksidalår/rumpa, då det är något som behöver byggas upp lite grann!!! Hade förjävla bra tryck i både biceps och triceps, höjde mitt pb i bicepscurl med skivstång hela 5kg och sen klarade jag 6-8 dips när Billy håller i mina fötter. Brukar klara 2-3!! Baksidalår och rumpa var de endast lätta vikter och fullt fokus på rätt muskler!! Nu skall vi snart dra hemåt och vid 13 kommer pappa och då skall vi byta julklappar:)) 

Ha en underbar dag och ta vara på era nära och kära<3 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: