madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori: Vardagen

Jag hade lite svårt att somna igår. Moe hade varit dålig i magen hela dagen och igårkväll spydde han upp en levande mask. Nu skall han få genomgå sin tredje avmaskning!! Hoppas denna tar bort de där jävlarna från hans kropp. Tyvärr känns han väldigt smal just nu. Så idag blir se att mata han massor så hand kropp får tillbaka all energi som försvann igår:) 

Men sen när jag väl sov så sov jag gott. Klockan ringde som vanligt 07.00. Imorse var det natt krän från aloe vera, den kommer mamma att få. Hon behöver den mer än mig:) 

Idag har jag lite saker att göra här hemma. Fixa mitt medlemskap i unionen då dem har fel inkomst från mig. Sen skall jag även fylla i några papper som behövs till läkaren i Alingsås imorgon!! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: