madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Har ni sovit gott? Jag har sovit sisådär, Upptäckte igårkväll att Ric hade ett märke på benet dem stack i pratade med Anna nu imorse och troligen är det ett blåmärke eftersom det sitter där det sitter. Får han sånna över kroppen skall man reagera men nu var det ingen fara. Vilket jag kände på mig också. 
 
Varje morgon när jag går upp, går jag raka vägen till min adventskalender. Idag fick jag en shower gel, som luktade choklad, nu har jag både en body butter och en shower gel. Så jag studsa in i duschen för att få tävtta mig med den. Jag har verkligen fastnat för choklad dofter, fan va gott det luktar. Så nu luktar jag choklad:D Snart skall jag börja fixa mig inför en dag i göteborg. Skall bli roligt att komma bort från hemmet till min favorit stad med min favorit vän!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: