madeleinespangberg

Hopp om framtiden

Kategori: Vardagen

Någon gång måste det vända?
 
Jag tror verkligen på en ljus framtid och jag skall ge mig f*n på att år 2014 kommer bli mitt år. Jag kommer hitta det jag vill göra i livet, jag kommer trivas med det jag gör och inte nog med det skall jag verkligen ha en sjukt snygg kropp till sommar säsongen. Jag har mina ideer om framtiden och imorgon skall jag testa att ringa lite samtal för att se hur man skall kunna snickra ihop allt. Men jag kan verkligen säga att jag tror detta kommer bli ett sjukt roligt år:) Inte nog med det har jag lagt om mitt träningsschema, den största förändringen är att jag kommer dela upp benen då jag hatar att jag aldrig orkar så mycket ben. Så kommande vecka skall det delas upp helt, baksidalår och rumpa på ett pass och framsidalår och vader på ett annat. Jag har satt upp delmål längst hela min väg i träningen och den 6/6 skall jag stå där med kroppen jag önskat jag haft i flera sommrar. Kan inte hjälpa det jag är verkligen överladdad till år 2014!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: