madeleinespangberg

Måndag igen

Kategori:

Då var det måndag igen och mig har ni inte hört av sedan i Torsdags. Min helg har varit sådär, skönt att Billy var här, för det har varit en väldigt upp och ner helg. Inte alls mått bra :/ Men i morse vaknade jag och verkligen ville försöka göra något åt saken. Så nu har jag skrivit en rutin lista, när jag skall gå pp när jag skall äta och så fortsätter det så. Mina vardagar skall bestå av rutiner och jag tror att de kan va bra rehab för mig. Men allt måste testas och jag är jag så jag skall alltid hitta en lösning ut. Skulle egentligen skrivit listan igår men var för trött så skall börja följa mina rutiner nu i eftermiddag :) 
 
Det har hänt lite saker här hemma, jag har STORSTÄDAT, haha såg ut som ett helvete ett tag här hemma. Skulle städa men det blev fan bara värre. Men fredagkväll var allt klart! så jävla fint blev det. Samtidigt passade jag på att adventspynta och byta gardiner i storrummet och sovrummet. 
 
Sen gick ja och Shandy med på tomteparaden, helt stört va meningen att jag skulle gå med Ric och sen åkte jag till klubben, fick iden att Shandy skulle lära sig dra. Och på lördagen inte bara hon drog en kärra utan hon gick även med på tomteparaden med bravur. Massa folk, massa barn och hon brydde sig inte ett smack. Fan va hon är grym<3 Som Eva sa hon är BST = bäst på vårt egna språk ;)
 
 
Moa skall kidnappa min Shandy en stund och jag tänkte våldgästa mamma med de andra små sen :)
Hon har bakat lussebullar :D
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: