madeleinespangberg

Sjukpenning

Kategori: Vardagen

Idag skulle jag logga in på Försäkrningskassans hemsida och inser att datumen är helt fel ifyllda, detta görs av arbetsgivaren och inget jag kan ändra på. Så nu får jag sitta i kö till försäkrningskassan har suttit här i 20 min och gått från 137 till 35 i kön. För är något fel ifyllt kommer jag inte få ut mina pengar. Nu vet jag att det är fel ifyllt och det innebär att jag pengarna tidigast i mitten av januari. Det är som min mamma alltid säger, för att vara sjukskriven måste du va sjuk. Men får att orka hålla koll så din arbetsgivare gör rätt samt att hela tiden vara vaksam över försäkrningskassan, så måste du va friks och klar i huvudet. 
_____________________________________________________________________________________
 
Idag skall vi iaf åka till läkaren i Alingsås, hoppas det går bra där, samt att det blir en positiv respons från trygg hansa sen. Skall alltså in på min invaliditets undersökning!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: