madeleinespangberg

Arbetsintervju

Kategori:

Jag har ju sagt att jag skall berätta mer om mötet i Torsdags. Ni som läser mina inlägg vet när jag skrev om min uppsägning på Max. Annars länkar jag till det inlägget här. Varför det är lite svårt att skriva detta är för att de känns enormt konstigt för lilla mig!
 
http://madeleinespangberg.blogg.se/2013/january/dagen-som-gatt.html
 
I Torsdags var jag på Arbetsintervju för Telenor Stores. Det handlade om tre butiker. Alingsås, Partille och Centralen i Göteborg. Jag tycke själv att intervjun kändes jätte bra, nu är det bara att vänta. Har även hört av ett islandshästars stall i Nääs. Förra gången jag pratade med dem var de inga specifika timmar men nu kanske de kunde bli heltid. Skall fundera på det för jag har inte råd med att inte veta hur många timmar jag skall få i veckan. Så idag skall jag även ägna dagen åt att söka lite jobb. Rizzo på nk söker säljare vet även att tele2 söker säljare. Skall kika runt lite och se vad jag kan hitta:)
 
Imorgon är det möte med Jonte, facket och kanske Brys. Får se vad som bestämms där. Skall då även lämna tillbaka min nykel och mitt kort. Lite ledsen i ögat är man allt men det kommer bli bra med tiden. Det vet jag!!
 
Nu skall jag göra frukost till min älskling och mig! Puss Puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: