madeleinespangberg

Borås

Kategori:

Hej på er mina goingar!
 
Har ni haft en bra dag ?
 
Min har varit kanon, lever fortfarande på mitt otroligt grymma gympass imorse. Kommer kännas i hela kroppen imorgon. Tur att man inte skall träna ben och mage imorgon med:) Då hade min mage inte samarbetat så mycket. 
Var iaf super mysigt i Borås, kikade på lite olika kläder. Letade efter en väska och en plånbok men kom inte hem med något annat än kaninmat och nya naglar. Funderat på det ett tag och beslöt mig för att gå in och köra en akryl förlägning med frask manikyr. Super duper fina blev dem och jag blev jätte nöjd. Ser riktigt äka ut faktiskt, och det är väl ändå det man efterstävar :)
 
Nu har jag precis handlat mat, och skall knarka lite proviva. Det var nämligen såhär att vi käkade på le crosiant i knalleland och efter detta mådde både min och Johannas magar otroligt konstigt. Båda var enormt svulla och min bubblade som aldrig förr. Riktigt dåligt, hatar att få dålig mage bara för man äter ute. 
 
Fick mina julklapp av Johanna idag, jätte fina saker. Skall visa er vad sen tänkte jag, och skall även visa er naglarna. Nu blir de kramkalas med hundarna<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: