madeleinespangberg

Gå och lägg dig

Kategori:

Ja jag borde verkligen lagt mig när jag tänkte detta första gången. Men eftersom jag inte gjorde de så fick jag för mig att gå igenom frysen, städade den ordentligt. La iordning allt så det faktiskt blev bra med plats. Efter det skulle jag börja packa och lyckas välta en ljusstake som står på min byår. Tummen upp, krasch sa de så var den sönder. ÄLSKLING laga??!! Japp ett försök iaf. För just nu gör inte duon sig så passande som förr var en trio i ljus lycktor. Jaja sånt som händer, allt sitter ju fast för att katterna inte skall välta de, så välter jag det istället. Smart tjej här ;) 
 
Imorgon är det upp tidigt, nämligen 6, gå en promenad, packa klart, äta fixa mig för att sen lämna hundar lite här och där. Åka till Alingsås fixa min fula tumnagel som gått av. Sen åka till Göteborg för en träff på något hotell som jag inte minns vilken kan ha varit Skandic Crown, jo det var det nog. Mer om det imorgon. Innan mötet blir det en tur in på nordstan för att handla saker till mina älsklingar i alla hjärtansdag presenter :) Sen skall jag hem till älsklingen och vi skall ha lite myskväll, sen skall jag sova där! Mamma skall ha Ricoh och pappa tar Shandy. 
 
Men nu skall jag sova, upp snart ju :)
 
Puss och kram
 
 
Den minsta till den lila trion ville inte vara med på noterna mer :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: