madeleinespangberg

Godmiddag

Kategori:

Idag har jag handlat mat. MASSSAAAA mat, för 800:- rättare sagt. Men då har vi 400:- hundmat/kaninmat och kattsand;P Så mat till mig själv var ju lika mycket som till hundarna. 
 
Morgonpromenaden gick super, var ute i ca 50 min som ni kan se nedan. Kom hem slängde i mig frukost för att sen åka till alingsås och lämna in min nykel på jobbet. Sen fika med pappa, åka och handla massa mat och se dra till delideli och käka middag. 
 
Hem packa upp allt och nu har jag precis skrivit träningsdagbok, hade allt på mobilen innan så skrivit över det till mobilen istället :) Skall även se över kosten lite. Menar när man inte kan träna ordentligt så år man bli tillfredställd genom att planera och tänka på hur man skall ha det i framtiden. En sak är säker jag skall ännu en gång ta bort kolhydraterna. Detta är för min kropp mår inte alls bra över dem:( Blir så attans godissugen, så fort jag ätit skiten. Så nu får de vara slut på kolhydrater på veckan. Fredag och lördag okej men inte annars. 
 
Men nu skall jag släppa allt och ge mig ut på en promenad:)
 
Puss och kram
 
 
Såhär såg mitt hedjdå meddelande ut till mina kollegor :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: