madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Natten som varit har vart lite bättre men ändå vaknat massor av gånger. Vid fyra gick jag upp och duschade. Älskar nog att duscha. Det är det bästa som finns när man är sjuk. Längtar tills jag får badkar så man kan bada istället för duscha :)
 
Idag måste jag gå utanför dörren lite mer än igår. För idag skall jag på möte med arbetsförmedlingen och försäkringskassan, kan inte boka av detta möte utan måste göra det så det är bara knapra ipren och gå dit. Sen skall jag hem till pappa och skriva ett mejl, sen blir de massa slappande hemma hos mammsen. 
 
Märks på vågen att jag är sjuk och inte äter så mycket. -1,4kg stod vågen på idag. Det är ju lycka, men vet ju varför och då blir de inte samma lycka kanske ;) Kommer inte åka till Billy idag, får se hur jag mår imorgon. Vill kunna sova en natt helt normalt innan jag åker dit, vill inte förstöra hans sömn :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: