madeleinespangberg

Godmorgon :)

Kategori:

Har ni sovit gott?
 
Jag har sovit toppen, dock blir de alltid så varmt när Billy är här s trots att fönstret står öppet så är man super duper varm. Men är ändå glad att älsklingen är här! Idag är det som vanligt dags för honom att åka hem :( Alltid lika trist när man kommer till Söndagen. Men jag skall till hundklubben en sväng idag så kommer fördriva min tid till annat:) 
 
Första helgen utan godis, känns as bra att jag fixade de. Kan inte förklara hur jobbig gårdagen var. Jag som älskar godis. Men det gick, jag klarade en helg. Bara tre helger kvar. Veckorna är alltså inte jobbiga för då äter jag inget godis annars heller. Men helgerna brukar de alltid komma fram en godisskål eller nån japp. 
 
Kommande vecka blir det massor av träning, gymmet minst 4 dagar, kanske blir någon mer i Mölndal. Sen blir det mycket promenerande. Jag behöver det men även min lilla knubbis till hund. Hon har fått minskade måltider och skall få två promenader per dag minst en timma styck. Denna veckan. Så nu skall inte bara matte ner i vikt utan även min hund ;) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: