madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Har ni sovit gott inatt ? 
 
Jag har sovit jätte gott, saknade mina vovvar jätte mycket. Men vid 12 går bilen mot Herrljunga. Då skall jag pussa och krama på mina vovvar och ta hand om den lille som mår jätte dåligt där hemma :( Har redan pratat med veterinären och det är som vanligt svälta och sen diet mat. Vilket jag är van med, då Shandy ofta är dålig i magen!
 
Igår var jag när jag kom hem till älsklingen stod en bukett rosor på bordet. Tänk en sånn liten sak kan göra än så glad och så lycklig. Jätte fina röda rosor som idag skall få åka med till Herrljunga :) När han sedan kom hem från jobbet så fick han en present från mig och efter de beslutade vi oss för att åka in till stan och käka mat. Blev china mat 4-små rätter. Jätte gott verkligen. Sen åkte vi hem såg på tv och jag somnade i hans knä som vanligt ;)
 
Idag var det vägning:) Eftersom jag åt helt fel mat igår kväll och hade fuskdag i Onsdags så vägde jag 60,2kg det är upp 0,8kg men i Onsdags vägde jag 59,4kg vilket var samma vikt som förra fredagen. Så jag räknar inte denna uppgången utan håller kvar vid 59,4kg.
 
Idag är det fredag, jag skall en månad framöver inte shoppa något eller äta något godis :) Sjukt laddad inför detta. Skall nå mina mål :) Nu skall jag diska, se på lyxfällan!!
 
Sen skall jag berätta mer om gårdagen och även om var det var för möte jag var på :)
 
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: