madeleinespangberg

Godmorgon i solen :)

Kategori:

Godmorgon på er:)
 
Imorse klev jag lite nyfiket upp på vågen.. Åååå lyckan som uppstod. -0,3kg sen förra fredagen och då utan gymträning helt. Kört morgonpromenad denna veckan så det känns sjukt bra. Blir dock inget gym än, då hostan inte alls vill ge sig. Men i övrigt känns det kanon. Kul med viktnedgång iaf:D
 
Idag skall jag äntligen få fixa mina naglar, dem ser verkigen bedrövliga ut just nu. Så känns toppen att få dem fixade :) Funderar på att ta nån in färg på tippen istället för vit? Hmmm undra om det går att ändra. Måste ju egentligen bara vara att måla en färg på tippen, man kommer ju inte använda så mycket av den vita tippen nu ändå. Då dem skall klippas ner endel..
 
Idag blev det också svart på vitt, jag är sjukskriven till den 18/3 det innebär hela min uppsägningstid. Jag "visste" att de skulle lösa sig men nu är det löst. Det känns så jävla skönt att veta hur allt kommer bli i framtiden. Nu är lilla jag lycklig :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: