madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Gormorgon på er!
Sovit gott?
 
Här sov jag gott tills jag började drömma en mardröm och då vaknade i full panik. Avskyr att drömma hemska drömmar. Tanken var att så fort jag vaknade skulle jag gå till gymmet. Men när jag vaknade i sådan panik så är jag sjukt trött i hela kroppen. Så käkade frukost och myser ner mig en stund framför tven. Har ju inte bråttom att komma till gymmet precis, har ju hela dagen på mig. 
 
Ikväll blir de hundklubben. Blir personsök men även promenix med Kristan, Isa och Harry. Shandy trivs mycket bättre med promenader. Så därför får de bli båda!! Skall bli skön att komma dit igen. Varit så enormt hackigt med besök där. Just för att jag faktiskt inte alls mått bra eller så har jag jobbat. Men nu känner jag att jag är på bättringsvägen, jag kommer må bra, allt kommer att lösa sig i slutändan :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: