madeleinespangberg

Godnatt

Kategori:

Nu skall jag snart somna!
 
Min dag har arit jätte rolig :) Började på hundklubben, med ett mindre kul möte. Ibland förstår jag mig inte på vad man lägger energin på i livet. Men det är inte mitt problem. Sen avslutades det med en låååång promenad i skogen. Åtta hundar som bara sprang omkring och var skit nöjda!!
 
När jag kom hem så slog jag mig ner i soffan chillade 20min innan jag satte igång och baka hallonpaj för att jag och mor skulle ut till min morbror och hämta lillebror som legt med kusinerna idag. Dem hade byggt en jätte fin koja med gammla saker som dem hittat lite var stans i vedskjulet. Dem bodde super mysigt där ute och ungarna var själa glada :) Kom hem för en stund sedan. Har verkligen varit super trevligt ikväll!!
 
Imorgon blir de morgonpromenad, gym och sedan till Alingsås för möte på Max. Men nu sova!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: