madeleinespangberg

Gokväll

Kategori:

Hej på er mina goingar.
 
Vilket jobbig dag, har legat i soffan hela dagen och snart tänkte jag gå till sängs. Lyckades iaf avsluta min kväll med en kvällspromenad. Det känndes skönt att få gjort något iaf. Pratade lite med pappa och han tror de är influensan som är på g. Så blir vila veckan ut. Eller kommer iaf inte pressa mig själv med att jag borde gå till gymmet. Utan mår jag bra till helgen så går jag :) Men annars så vilar jag veckan ut och kör stenhårt nästa vecka. Istället för 45 min cardio nästa vecka blir det 1,5 timma :) Måste ändra cardion så det händer något med min kropp. Nästa vecka blir de också en morognpromenad varje dag, eller då mån-fre. 
 
Om man sitter och mår dåligt över sitt fett kommer de aldrig försvinna utan det är bara att träna bort skiten och eftersom vikten inte vill samarbeta får de blir mer cardio! Men nu skall jag krama om Ricoh och se på sveriges mästerkock :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: