madeleinespangberg

Gokvällen

Kategori:

Hej på er. Sorry för sjukt dålig uppdatring idag:( Ingen alls. Det var ju kasst gjort av mig. Får berätta allt i ett inlägg. Började min dag med en promenad till kaninerna med Shandy:) Det var kallt men uppfriskande. När jag var ute och gick så ringde lillebror och ville ha sälskap till skolan. Självklart ställer stora syster upp så går hem till mor dumpar Shandy och åker med lillebror till skolan. 
 
När jag väl kom hem till mamma igen drack vi te och snacka lite skit innan jag begav mig hemåt. Min lille vovvsing hemma var säkert jätte kissenödig trodde jag. Eller inte, han låg och sov och märkte inte ens när jag kom hem.. Bra vakthund där alltså. Efter han var kissad så var det dags att börja med dagsen sysslor. Vilket var många efter en sjuk vecka. Damma, damsuga, betala räkningar, sortera papper, ringa akassan, klippa hundklor, försöka få tag på läkaren, prata med Jonte och på köpet umgås med Johanna.. 
 
Vid ett kom lillebror hit med mammas hundar, japp för dem skulle jag ju passa också, himel hur skulle jag hinna med allt? Sen vid två kom även Johanna. Var väl inget rolig sälskap för varken Johanna eller Samuel. Men kände att mycket av detta var bara ett måste på dagens to do. Är bara sjukskirven till torsdag så kämpa kämpa. Men allt blev gjort. Lillebror putsade till och med mina speglar. Tack för det min vän<3 
 
Vi avslutade dagen med en promenad i skogen. Hundarna fick leka och springa av sig och jag fick tömma huvudet från siffror och papper. 
 
Nu ligger jag i sängen och skall snart sova. Så nattiii pussar på er<3
 
Så här skönt slappade vi till Ullared och top model sverige.. Förövrigt. GUD VA JAG LÄNGTAR TILL ULLARED!
 
snö smältsmält, sol lyslys
 
morgonpromenad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: