madeleinespangberg

Gomorgon

Kategori:

Hej på er vänner!
 
Har ni sovit gott? Här har man sovit som en prinsessa. Vaknade imorse lite innan åtta när mamma slängde in Nonnis och Cordan här. Seen sov jag vidare till 9 typ. Tänkte gå en morgonpromenad när jag vakanade. Men att ta ut Cordy och Shandy i kylan var inte ett allternativ. När mamma kom var det nämligen -15 grader. Nu är det säkert varmare och snart kan till och med dem små följa med ut:)
 
Jobbet på telenor fick jag inte. Det var väl inget ovanligt mejl. Det trillar ner rätt många sådana i mejllådan. "Tjänsten är nu tillsatt av annan sökande".. Jahapp ja. Bara till att leta vidare. Har nu letat på 33 st hemsidor och på arbetsförmedlingen. Hittat åtta jobb jag skall söka, varav tre spontan ansökningar! 
 
Idag blir det iaf en promenad till kaninerna. Kanske nån promenad i skogen för att få släppa vovvarna lite. Annars vet jag inte riktigt vad jag skall hitta på, måste handla idag med. Mitt kylskåp ropar fyyyllll mig. 
 
Men vi hörs senare, förövrigt så längtar jag något sjukt till vårväder.. GE MIG VÅR:) 
 
Pussissss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: