madeleinespangberg

Hundklubben/Personsök/Promenad

Kategori:

Hej på er, hur mår ni en snöig kväll som denna.
Helt sjukt vad det snöar. Hm va hände där liksom??
Var det inte vår vi ville ha?
 
Jag kom iaf hem från hundklubben för en timma sedan. Hämtade Cordy på vägen hem, hon skall nana här inatt, damen har redan okuperat hela sängen ;) Idag gick det grymt bra, Shandy gjorde de hon skulle och hon gjorde det bra. Kunde gått lite snabbare, mycket effektivare. Men hon gjorde iaf sitt jobb. Kan inte kräva så mycket när det är femte gången hon kör liksom. Så är jätte nöjd med hennes insats. Det kan bara bli bättre. Eftersom jag bett om att köra först så jag sedan kunde gå med Kristian ut och gå på promenad. Vi gick i lite över en timma, Shandy sprang omkring och jobbade super bra med Isa och Harry, lyssnade så fort jag kallade på henne. När vi sedan kom ner till klubben så kunde hon gå lös utan att störa eller bry sig speciellt mycket om de andra hundarna. Hon var verkligen till ro och så fortsatte de hela kvällen. Helt otroligt, min hund till ro bland massor av hundar och ändå bara bry sig om mig. Hon är min ängel i livet. Älskar henne och jag blir mer och mer stolt över henne för varje dag som går.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: