madeleinespangberg

Lördag morgon

Kategori:

Ibland får jag otroliga motivations downs. Har ingen just nu men ibland så. Min bästa tips då är att ta en bild och se vad du faktiskt åstakommit. För före bilder har ni tagit hoppas jag:)? Denna bilden tog jag i veckan. Det skiljer 5,4kg mellan bilderna, de låter för öronen rätt lite men de är stor skillnad:D
 
Idag gott folk blir de gymmet med älsklingen och Mikael och kanske hans flickvän Mikaela! Kul att gymma med några som kämpar järnet, för de hoppas jag du gör Mikael;) Det peppar mig som fan att se några mer vara helt utslitna när mam går därifrån:D 
 
Nu skall jag koka mig en kopp tee och göra lite nytta:)
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Du är grymt duktig! Det där ger andra motivation!!!

    Svar: Tack Linda:)
    madeleinespangberg

    2013-02-09 | 10:11:15

Kommentera inlägget här: