madeleinespangberg

Måndag morgon

Kategori:

Godmorgon!! 
 
Har ni sovit gott? 
 
Jag sitter på tåget hemåt. Har inte alls kommit igång än. Usschh va jobbigt. Imorse var inte alls min mage sugen på frukost, stod i valet och kvalet. Till slut blanda älsklingen en shake. Det känndes bättre än att äta något precis när jag gått upp. 
Resan började bra, bussen var försenad 4min vilket leder till att chansen att missa pendel är stor. När jag kom på bussen förstod jag varför den var sen. Han kunde inte köra för fem öre, bussen hoppade liksom framåt! I tid kom jag iaf precis, tog väskorna på ryggen, Ricoh under vänster arm och Shandys koppel i höger hand, sen sprang vi som bara den. Men hann de gjorde vi;) 
 
Nu skall jag bara hem och vända, ge hundarna sin frukost för att sen dra vidare till Alingsås och teraputen. Sen blir de lite chill på stan med Johanna:) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: