madeleinespangberg

Nattiii!!

Kategori:

Äntligen ligger man i sängen! Väskan är packad och jag är sjukt redo för att åka till bubbsiii imorgon. Slippa alla intriger i lilla Herrljunga, NICE!! Tur att man har äkta vänner som ställer upp lyssnar och bara finns där när de är lite extra kämpigt! Men som jag skrev på facebook, efter alla motgångar kommer framgång! 
 
Men innan mam får sätta sig på tåget bort från denna hålan så skall jag gymma vid 7 och sen besöka tandläkaren vid 9. Sen måste jag hem damsuga, fixa de sista här hemma innan jag skall åka vid två. Skall posta brev, vattna pappas blommor, tanka pappas bil och så lämna bilen! Kanske äta hemma hos mamma??:) 
 
På fredag skall jag troligen träffa Jelena, miss that girl!! Inte träffat henne sen den siste december så skall bli mys att ta en kopp kaffe och tjöööta:) 
 
Men nu sängen!! Här har ni vilka kurser jag skall köra på i vår. Bara Shandy som får jobba. Ric får jobba till sommaren:) 
 

Kommentarer

  • Jelena säger:

    Ska bli mysigt <3

    Svar: <3
    madeleinespangberg

    2013-02-06 | 23:47:31

Kommentera inlägget här: