madeleinespangberg

Önskelista

Kategori:

Som jag skrev igår så skulle ni få se bilder på det jag ville ha till min nya lägenhet, och nu funkar sidan där jag ville köpa mina mattor. Så nu var det bara tuta och köra:)
 
Här är lackhyllan som jag ville ha två stycken till sovrummet. Detta skall bli som nattduksbord. Det är såhär att jag har nattduksbord till sängen men har lånat ut det ena och vill inte be om att få tillbaka de så fixar något annat istället:)

Matsalsbord, ge mig, mitt är så fult. Men jag skall börja med att måla det jag har när jag flyttar iaf. Frågan är skall de bli vitt eller svart? Help:)
Matta1, är till hallen. Matta2, är till storarummet. Matta3 är till att ha under soffbordet, jag har redan en sådan, men skall köpa en likadan i samma mått så kan man lägga dem intill varran så sr de ut om en stor. 
 
Byrå och tv till storarummet, har ju en tv i 32 tum men den får gärna följa med mig in sovrummet. 
 
Stora problemet är byrå till hallen. För de första så står de ju mellan vit och mörk. Men sen så står de mellan malm och hemnes. Men Tycker nog de kan vara kul att svika malm och gå till hemnes. Har ju massa malm sen innan. Men då är det ju färg då? Den vita är 500:- dyrare, då kommer snåla Madde fram:P Tycker de är fel att vit är dyrare... 
 
Denna soffan ovan vill jag köpa, den är av samma märke så med denna soffan och det jag har hemma kan jag bygga denna soffan under. Dessutom får jag också en fotölj över, eftersom jag har två delar i min nuvarande.

Det var nog allt jag ville ha till min nya lägenhet så nu är det bara att ge mig;)
Puss och kram på er ggooingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: