madeleinespangberg

Så mycket bättre

Kategori:

Ni har säkert alla hört talas om tv programmet så mycket bättre. Ett programm där kända artister ses under en tid och gör om varandras låtar. Jag har iaf spenderat hela morgonen åt att titta på olika klipp från förra säsongen, där bland annat darin, miss li, magnus uggla och sångaren Maja Ivarsson från the sounds var med. Det är rätt coolt. Att visste ni att Microfonkåt med September kom därifrån, eller den nya hitten med Magnus Uggla, jag och min far. Den kommer också ur tv programmet. Eller en apa som liknar dig och astrologen som nu spelas för fullt på radion med Darin som sångare. Båda låtarna är från så mycket bättre. Tycker de är riktigt coolt och jag har enrom respekt för detta tv programm, där artister från göra om låtarna och faktiskt så kan de bli bättre och kändare än någonsin. Sen undrar man ju om de blir någon romans mellan Maja och Darin, verkade verkligen så på återträffen ;)
 
Har ni inte sett detta tv programm så rekomenderar jag att kika på det :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: