madeleinespangberg

Sjukt jävla bäst

Kategori:

Extremt jävla bra gympass idag, så jävla extas, att man kan köra 3 stycken lyckade på en vecka. Ett kvar, det kör jag imorgon bitti. Sen skall Susanne få kolla mina tänder, årliga kontrollen! Nu sitter jag och funderar på om jag skall äta eller om jag skall vänta tills efter jag varit hos veterinären. Tror jag tar det innan för min mage är rätt hungrig. 
 
Blev lite annorlunda cardio än planerat, blev 15 min crosstrainer innan styrkan, sen blev den 18 min crosstrainer efter och 10 min intervall och avslutade med mödar grejjen, nämligen fem min i full lutning och så jogga sista minuter. Det svider så jävla gott i benen. Mitt mål efter varje gympass, musklerna jag tränat skall vara så trötta att man inte kan ta en ända repetition till. Kroppen skall vara så slut att man skall vilja ta hissen istället för trappan ner från gymmet. Än så länge har de gått sjukt bra. Stolt över mig själv. Skall bli kul att mäta kroppsfettet om några veckor och se vad som hänt :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: